Träningsläger

Jag sa ju att det skulle vara ett träningsläger för Jägermeister i fredags och vilket träningsläger det blev! Jag fick i mig en hel veckas förbrukning på bara en kväll och karatefyllan var ett faktum.

Jag upptäckte även att en av tjejerna som var med i fredags (och dessutom ska med till fjällen) skulle kunna funka. Och med funka, så menar jag den här gången lite djuriskt sex på fyllan, det skulle nog inte vara något vidare att bygga något seriöst där. Hon har dels varit kär i en väldigt bra kompis till mig och är för tillfället i ett ganska stormigt förhållande. Men det är alltid bra att veta att det finns alternativ...

Trots monsterfyllan i fredags, så har det ändå inte blivit nån action den här helgen. Det fanns ju några öppna mål på stället vi var på, men inget som var tillräckligt intressant att jobba på. Nånstans måste man fan dra gränsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0