No danger on the roof

Jag bjuder Delux på en till direktöversättning, eftersom att den förra var så uppskattad. =)

Jag har funderat lite på vad jag ska säga till grannstadstjejen om jag väl får tag på henne senare idag. Kommer nog hinna fundera på det ett tag den här morgonen, eftersom jag av någon sjuk anledning vaknade fem i sex i morse...

Som jag ser det, så finns det två alternativ. Antingen så kör jag den hårda varianten, att det är dålig stil att hon inte har hört av sig och att jag inte pallar mer. Eller så låtsas jag om som ingenting, kör mitt skitsnack precis som vanligt och styr upp något tills nästa helg.

Oavsett hur det blir, så är det ju ingen fara på taket... eller ja, no danger on the roof. Jag överlever alltid.


Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Jo självklar ska man leva livet och synda ibland är en del av det! Men jag försöker leva sunt inte som alla andra för att gå ner i vikt och nå något sjukt ideal utan för att jag har blvit sjuk och vill göra det bästa för att hjälpa min kropp. Det är en sak att njuta av en god pralin, ett glas vin och en god middag, men att trycka i sig en hamburgare och lite läsk är inte något som kittlar mina smaklökar precis..

2010-01-24 @ 09:12:15
URL: http://questforbeauty.blogg.se/
Postat av: Delux

Hank, jag skulle nog lägga det på is och vara kall. En sak jag har lärt mig att om man "hundar" för mycket tycker tjejer att man blir ointressant. Man ska liksom hålla dom lite distans så dom får kämpa lite för det.

2010-01-24 @ 10:05:50
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/
Postat av: Hank

Jo, vanligtvis är det precis vad jag brukar göra, men verkar inte funka på tjejer som redan är upptagna? Hon har ju liksom redan sitt på det torra...

2010-01-24 @ 10:14:52
URL: http://livetsomenhank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0