Mission accomplished... not

Ja, så vad hände med grannstadstjejen? Helgen närmade sig med stormsteg och helt plötsligt var den här. Hörde av mig till henne och fick inte ens ett minsta pip tillbaks. Det värsta är att jag vet att jag skulle kunna få henne att falla pladask om hon bara gav mig chansen. Kanske är därför hon tvekar?

Frågan jag börjar ställa mig nu, är hur pass mycket energi man ska lägga på det här? Nån gång måste jag ju inse att enough is enough... Jag slår nog henne en pling idag, för att reda ut en gång för alla, om det ens är nån idé.

Det var en jäkla tur att jag lyckades ta mig ut i skidbacken igår och köra några timmar snowboard, annars så hade den här helgen varit helt förgäves. Med det sagt, så kommer vi osökt in på nästa inlägg... bilden av min drömtjej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hör hon inte av sig så är hon inte intresserad. Det är bara att glömma henne. Hon läste väl din blogg och såg att du tänkte framföra en låt dedikerad till henne, det skrämmer bort vilken tjej som helst.

2010-01-24 @ 11:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0