Igår var det...

...en dag bestående av fullkomlig panikångest.

Ett väldigt stort projekt på jobbet, som jag var huvudansvarig för, sket sig totalt. Även om jag innerst inne kan ha en känsla av att jag har ryggen fri, så var det ändå mig som det slog tillbaks på. Häxjakten pågår nu för fullt...

Vid ett sånt tillfälle, hade man verkligen behövt någon där hemma, som kunde pyssla om mig och klappa mig lite på huvudet.

Eller kanske ännu hellre, en jävla massa tequila och sen vakna upp bredvid en total främling.

Vad är egentligen det bästa sättet att komma över ångest?

Kommentarer
Postat av: Delux

Hahaha, stor inför exakt samma problem tror jag har en fin bajsmacka som väntar. Mail ifrån chefen "Vi ska ha ett möte fredag 08:30, har en del saker att ta upp....."

2010-01-20 @ 18:20:28
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0