Hur ser den sötaste tjejen ut?

Glöm allt med katolska flickuniformer, sekreterare, sjuksköterskor och allt vad det kan heta. Det som tänder mig mest av allt är en riktigt söt tjej i snowboardkläder.

Men man kan verkligen inte ta vilken tjej som helst och slänga på henne lite snowboardgrejer, utan allt måste vara ordentligt matchat för att det ska funka.

Till att börja med ska hon vara brunett. För som alla vet, så är blondiner generellt snyggare än vad brunetter är, men en riktigt söt brunett, slår alla blondiner med hästlängder. Håret ska dessutom vara uppsatt i två flätor.

Jackan och byxorna får inte vara allt för stora och pösiga, för då blir det för mycket hiphop över det hela, utan ska sitta ganska tajt. Sen så ska de gärna vara i nån tjejig färg också, typ rosa.

Lagret under är det som verkligen får igång mig. Säga vad man vill om bikiniklädda brudar på en strand, men något som verkligen är avslöjande, men ändå får igång fantasin är ett underställ. Det avslöjar varenda kontur på hela kroppen, men eftersom det är heltäckande, så blir det en riktig utmaning för hjärnan.

En dag då allting fungerar, så kommer man ju vidare till nästa lager och även här utmanar jag normen. Jag kan fatta att tonårstjejer som gillar tajta byxor, tror att alla killar föredrar stringtrosor, men så är inte fallet. Det är lite samma problematik som när det gäller bikini vs. underställ, det lämnar inte speciellt mycket åt fantasin. Nää, för att det ska kännas som att man har vunnit högsta vinsten när man har kommit så långt, så ska hon ha ett par åtsittande hipsters.

Jag försökte googla fram en bild på denna drömtjej, dock utan resultat. Om nån skulle lyckas med den bedriften, så utlovar jag en fin belöning.


Kommentarer
Postat av: Delux

Fan Hank, dra en vecka till åre så kommer du drägla dig runt i backarna. Finns inget bättre än att se lite söta snowboardbrudar. Meeeeen jag tycker det är rätt viktigt att dom inte är bättre i pisten en än själv.

2010-01-24 @ 10:03:07
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/
Postat av: Hank

Haha resan till Åre är redan planerad! Däremot så har jag bara fått ja från tre tjejer som ska haka på, så det är väl ingen brudmagnet i sig.



Du har alldeles rätt, det absolut bästa är ju att hitta i backen, är tjejer som man "kan lära" att åka.

2010-01-24 @ 10:12:22
URL: http://livetsomenhank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0