Galna veckan

För er som inte redan har märkt det, så är den här veckan en lite wild and crazy vecka för mig. Ja, mer wild and crazy än vanligt då alltså.

Ni har säkert sett reklamen som går på femman om ett nytt dejtingprogram. För några dagar sen så var jag jäkligt rastlös och tyckte att det vore en kul grej att skicka in en ansökan. Idag kom samtalet.

De frågade om jag kunde ta ledigt nu på fredag och måndag nästa vecka och ville träffa mig på en blixtintervju redan idag. Spontant så kände jag att det vore ett fett kul grej, men än en gång sa moralen ifrån. Jag sa nej...

Även om jag skulle kunnat köra lite fulingar på jobbet och säkert fixa ihop det, så är risken ändå för stor att chefen skulle märka det och tycka att det var olämpligt. Sen så frågade jag även en kollega vad hon tyckte och hon kände väl också att det kanske inte vore helt lämpligt.

Gjorde jag rätt nu, eller är jag bara en fegis?


Kommentarer
Postat av: Katitzi

Om det känns bra i magen så var det rätt.

2010-01-27 @ 16:23:22
Postat av: Delux

Kanske kändes som en bra grej, men fan vad du hade ångrat det efter. Vad jobbar du med?

2010-01-27 @ 21:58:04
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/
Postat av: Hank

Haha, kul att se att du fortfarande hänger kvar Katitzi. :) Rätt vet jag inte om det känns, men det känns inte fel i alla fall och det tycker jag är huvudsaken.

2010-01-27 @ 22:57:04
URL: http://livetsomenhank.blogg.se/
Postat av: Hank

Delux, jag är ganska övertygad om att det inte hade varit en bra grej, men kul hade det i alla fall varit. :)



Får hitta på nånting annat galet istället.

2010-01-27 @ 23:07:24
URL: http://livetsomenhank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0