Ett steg framåt...

...och två steg bakåt?

Igår kväll så hade jag lite sms-konsversation med grannstadstjejen. Det handlade mest om att bestämma om jag skulle åka över dit, eller om hon skulle komma hit. Personligen så föredrar jag ju självklart hemmaplan, för då är det ju jag som bestämmer förutsättningarna. Jag tror även att det var det vi bestämde till slut, att hon skulle komma hit.

I och med att det även var lite alkohol inblandat när smsen började, så försökte jag även styra snacket mot mindre kompisrelaterade samtalsämnen. Här är ett utdrag ur konversationen:

Hon: Haha har druckit lite...
Jag: Haha, så det är nu man ska fråga om alla hemlisar alltså?
Hon: Nej nej, inga hemligheter! Haha
Jag: Jaha ja, så du är rädd att försäga dig alltså? Så vad är det för hemlighet som döljer sig under ytan? Kanske kan få ställa en fråga iaf?
Hon: Haha ja du. Klart de finns några hemligheter! Men ställ en fråga du :)
(i brist på fantasi, slänger jag fram årets sämsta fråga)
Jag: Varför är du så söt? Bara för att jäklas eller hur?
Hon: Haha lägg av, de där va ingen rolig fråga. Haha

Sen så dör konversationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0