Ett säkert kort?

Om det nu blir så att tjejen från grannstaden kommer över nästa helg, så har jag redan förberett min gameplan. Haha, jag känner mig nästan som en sån här mesig tv-kock som ska laga en trerätters-middag på bara fem minuter. "och det har jag redan förberett..."

Här har vi i alla fall de olika viktiga momenten i planen:
- utflykt till en av Stockholms vackraste platser, där man på kvällstid, ser hela Slussen upplyst reflekteras mot vattnet.
- Alkohol i alla dess former. Cider, öl, vin och kanske t.o.m. en skvätt starksprit.
- Framföra en egenskriven låt dedikerad till henne, med massor av interna textrader. (om inte annat så behövs ju alkoholen för att klara av detta)
- Hålla igång aktiviteterna så pass länge, så att det enda alternativet blir att sova över.

Med en sån plan, borde man inte kunna misslyckas?! 

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Jag är både och faktiskt. Vi har roterande schema så vissa dagar står jag i köket och vissa på golv :)

2010-01-17 @ 16:04:58
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Delux

låter vattentätt, go for it!

2010-01-17 @ 17:11:03
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0