Blondinen i fjällen

Ja, där har det också hänt lite saker. Sen jag kom hem, så har vi snackat lite på msn och facebook och så. Då visade det sig efter ett tag att hon fyller år i slutet av januari och beräknande som är jag, så försökte jag styra det mot ett spontanbesök.

Så här har utvecklingen sett ut:
- Löst snack om allt och ingenting (typ familj, intressen och sånt tjafs)
- Hon kallar mig vid ett tillfälle för tråkig. Jag försöker få henne att erbjuda nån slags belöning om jag lyckas få henne att skratta. (Det gick åt skogen, verkar inte som att hon har nån humor?)
- Jag skickar över en dikt/sångtext som jag skrev efter den kvällen vi träffades. (Tänker att det måste ju uppfattas som jättegulligt? Men ingen jackpot där heller.)

Slutsatsen är att hon helt enkelt inte verkar va på hugget. Däremot så kan jag inte droppa henne helt och hållet, för hon bor nämligen på en plats där jag kan komma att behöva sova senare i år... så jag lägger vår snöprinsessa på is.

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

hehe ja, de brukar låta så :P



Jaha så trevligt då ;) Jag jobbar inom Restaurang.

2010-01-17 @ 11:46:09
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0