Blicka framåt

Nu när vi har blickat bakåt lite, så ska vi även fundera över vad framtiden har att erbjuda. I och med att jag är van vid att ha många bollar i luften, så gäller det självklart även tjejer. Med det säger jag inte att jag är en player, snarare tvärt om! Men fram tills något är bestämt, så är det ju fritt fram?

Relationer på jobbet har man ju hört att man borde undvika, så utöver att det har blivit några efterfester med sporadiskt sex när vi har haft företagsfest, så har jag tagit det lugnt där. Däremot så ska man ju aldrig säga aldrig, för vem vet vad som kan dyka upp?

Jag har även hittat en väldigt intressant tjej i grannstaden och den enda nackdelen med henne är att hon har kille. I och med det, så kommer vi in på en helt annan diskussion. Är det fel att ragga på en tjej som är upptagen? Rent tekniskt sett så borde det ju vara lättare, eftersom att singeltjejer i tjugoårsåldern är det antingen något fel på, eller så vill de helt enkelt inte ha kille. Dessutom så behöver man ju bara övertyga en upptagen tjej att man är bättre än hennes kille, till skillnad från med en singeltjej, som man måste övertyga att man är bäst i hela världen.

Delar av mina värderingar säger ändå att man inte borde, men å andra sidan så kan jag ju inte ta hänsyn till att hon råkar vara upptagen, om det skulle vara så att hon faktiskt är rätt för mig?

Däremot så måste man tänka på vad det kan få för konsekvenser att ragga på en upptagen tjej. Om det skulle vara så att hon släpper till direkt, så är hon ju faktiskt inget att ha. För vad skulle då hindra henne från att göra exakt samma sak mot mig sen? Så hittills har det gått VÄLDIGT långsamt, men det finns ändå nån slags kemi där.

Sen så finns det även lite andra projekt vid sidan av, men för närvarande inget tillräckligt intressant för att nämnas.

Uppdateringar följer självklart, så fort något hettar till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0