Avsluta meningen

Jag har insett att min senaste kyss: gjorde så att jag inte fick ligga
Jag lyssnar på: mina nojiga tankar
Jag pratar: alldeles för mycket
Jag tycker om: snowboardtjejer
Min närmste vän är: hade jag behövt i fjällen
Jag avskyr när folk: spelar spel (med egna, påhittade regler)
Min senaste flickvän hette: slynan, efter att ha blivit omdöpt
När jag borstar tänderna: så tar jag en snus efteråt
När jag lagar mat: hoppas jag att det finns nån som vill käka den
Jag tänder på: snowboardtjejer
Det sexigaste yrket är: modell
Jag är rädd för: ensamhet
Den värsta känslan är: misslyckande
Den bästa känslan är: att vakna upp bredvid någon och inte vilja tugga av sig armen
Jag är bäst på: att vara spontan
Jag är sämst på: att låta bli att överanalysera
Jag kommer alltid att vara: missnöjd med något
I sommar: ska jag ragga på stranden
Sist jag grät var: när jag fick veta att min flickvän varit otrogen
Jag kan inte: hitta den rätta


Kommentarer
Postat av: HILDA

sv: nej såklart inte:)

har fått den frågan ca 5 ggr,och har en kategori för frågor,så man kan ju gå in och kika där innan man frågar, ha en bra dag!

2010-01-24 @ 12:10:27
URL: http://hildagund.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Beror la på vilken typ av musik man brinner för :)

2010-01-24 @ 12:28:05
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0