Revansch

I och med att festandet uteblev igår kväll, så tänkte jag ta revansch ikväll istället.

För er som inte vet, så börjar nämligen Melodifestivalen ikväll. Och ni som inte visste det, lär väl heller knappast veta att det är en av de största tjejmagneterna som finns.

Dessutom så lockar den till sig precis rätt typ av tjejer. Såna som verkligen kan Dansa i Neon och kan leva med att Det gör ont. För mig är det ett helt klockrent tillfälle att ragga och jag kan t.o.m. med klara av tjejerna som tycker att de är lite speciella. Inte ens nån som säger "du kan få Alla flickor utom jag" är omöjlig, eftersom Jag ljuger så bra

Kommentarer
Postat av: Delux

låter som en bra idé. :) Nej faktist inte ska kanske skulle spotifya den nu. :) Men grejen är ju det som gör det speciellt är att det är så trycktstämmning på bussen på morgonen.

2010-02-06 @ 13:55:40
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/
Postat av: Delux

guld låt ju. :)

2010-02-06 @ 13:57:40
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0