Press, hets och stress!

Jag e verkligen inte på topp just nu. På jobbet är det mer än nånsin tidigare och på detta får man en sjukskriven kollega under två veckors tid. Att hinna med två personers arbete plus alla mina extragrejer känns helt omöjligt. På detta har man en chef som inte verkar bry sig... Nu har det gått så långt att jag har blivit snudd på apatisk och helt enkelt inte orkar bry mig längre. Palla att gå runt med en klump i magen liksom?

Detta oväntade sjukdomsfall gjorde även så att jag var tvungen att skjuta på den sista träffen med personerna från jobbet jag har sökt. Som tur är, så bestämde vi att vi skulle höras i början på nästa vecka, men nu får det inte skita sig igen, för då kanske de tröttnar...

Jag hoppas fan på en bra helg, för nu behöver jag det mer än nånsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0