Manlig logik

Kylskåpet är nästan tomt, det finns bara lite var av allt, men inte tillräckligt mycket för att laga till nånting att äta. När nåt sånt här händer, så finns det bara två alternativ; fortsätta att vara hungrig eller gå att handla. Jag är inget stort fan av hunger, så det blev en tripp mot affären. Här kommer då den manliga logiken in...

Om jag har ansträngt mig så pass mycket och faktiskt går ut igen efter att ha kommit hem, ska jag då behöva fortsätta ansträngningen när jag väl kommer hem genom att laga mat? Svaret är självklart nej...

Så istället för att köpa lite råvaror och svänga ihop nånting gott här hemma, så blev det en kebabtallrik att ta med. Självklart leder detta till att samma problem kommer att uppstå imorrn, men vad fan gör det ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0