Man måste pröva allt

Det sägs ju att man måste prova på allt minst en gång här i livet. Så för några månader sen, när en jobbarkompis la upp mig på en dejtingsite, så var jag inte sen på att nappa. När det sedan inte hände något på ett tag, så blev det precis som med alla mina andra spontaninfall... det rann ut i sanden.

Men helt plötsligt, så fick jag ett meddelande från den här siten igår. Det var någon som hade skickat ett privat meddelande till mig.

Följande meddelande hade jag fått:

Hej! Du låter jätte trevlig, blev nyfiken. Så, börjar med den ultimata spännande frågan, haha. Vad gör en kille som du en sån här kall vinterhelg?

Kram


Vad hade jag varit för en Hank om jag inte följt upp på detta? Så det verkar minsann som att det har dykt upp ett nytt prospekt...

Kommentarer
Postat av: Delux

haha berätta hur det går :P

2010-02-01 @ 21:23:33
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/
Postat av: Hank

Självklart! :) Funderar på att va ganska pang på rödbetan och föreslå en träff på en gång. Får se om hon nappar...

2010-02-01 @ 21:44:29
URL: http://livetsomenhank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0