Intressant vändning

Jag insåg redan från början när jag startade den här bloggen, att jag skulle kunna uppfattas som ganska enkelspårig. Jag valde ett snävt och stereotypiskt ämne medvetet, för att jag helt enkelt tycker att det är kul att snacka om sånt som kan anses vara tabu, även om vissa saker jag skrivit kan vara ganska kryddade. Men igår så hände något...

Jag gick emot min magkänsla och gav ut den här bloggadressen till nån som faktiskt vet vem jag är. Det gav mig en ganska bra väckarklocka, för ord som desperat och patetisk dök upp som reaktion på vad jag hade skrivit. Varför har ni inte sagt något?! :P

Så från och med ny, så blir det en breddning här. Jag kommer inte längre att vara så snäv, utan ta upp alla knäppa saker som dyker upp i huvudet.

Det finns bara en regel... ingen censur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0