I min fantasi

På mitt jobb så finns det tjejer. Och när jag säger tjejer, så menar jag inte lite tjejer, utan massor av tjejer. Antar att det är en av anledningarna till att jag har jobbat kvar här i över tre år. Men vi har även något mer, förutom alla dessa underbara tjejer... Vi har även kvinnor.

Just nu, så hade jag tänkt att prata främst om två av dessa kvinnor. För de är nämligen inte bara kvinnor, utan även chefer. Dessutom så är de på sätt och vis även varandras motsatser.

Först så har vi den blonda, strikta chefen, 41 år gammal, men som ändå klär sig på ett sätt som visar att hon har glimten i ögat. Vi snackar höga stövlar, tajta byxor, men sen någon kavajliknande sak på överkroppen för att visa sin strikthet.

Sen så har vi hennes motsats. Den skojfriska 41-åringen med rött hår (och ni vet ju alla vad man säger om tjejer med rött hår). Den här kvinnan, som dessutom har en göteborgs-dialekt, klär sig i vissa fall mer utmanande än tjugoåringarna på jobbet. Det som är så underbart, är att hon kan göra det, utan att vara det minsta smaklös och bara jäkligt sexig. Här är det ingen ovanlighet med tajta vita byxor, som visar upp de former som lika gärna skulle kunna tillhöra nån fjortistjej.

Jag är nästan helt övertygad om att jag inte är den enda som har slängt en tanke åt nån av de här kvinnorna. Men det som skulle slå allt annat med hästlängder, vore förstås en kombination. Skulle nog kunna bli ett riktigt intressant good cop/bad cop-scenario...

Anmäler mig som frivillig att agera lammkött!

Kommentarer
Postat av: Delux

hahaha fan vad nice. Säljer du försökringar?

Svar: Ska droppa beslutet på måndag nästa vecka. :(

2010-02-02 @ 18:24:10
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/
Postat av: Hank

Nee, säljer transporttjänster till privatpersoner och företag. :)

2010-02-03 @ 11:42:51
URL: http://livetsomenhank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0