Förstamajdemonstrationstalarstolsuppsättare...

När man va liten och skulle tävla i vem som kunde det längsta ordet, så var rubriken alltid mitt bidrag. Nu så känns det ju inte ens som att det är ett ord...?

Men nu var det egentligen inte långa ord som jag va ute efter, utan datumet första maj.

Igår och idag så snackade jag med chefen om att jag har blivit erbjuden ett nytt jobb. Han tog det faktiskt riktigt bra och sa att han kunde förstå att det var lockande. Sen så ville han försäkra sig om att jag var helt säker på att jag skulle trivas på det nya stället. Det skönaste var att han sa att han verkligen inte ville att jag skulle sluta, men ändå stötta mig med bl.a. rekommendationspapper och tips om jag bestämde mig för att sluta. Han avslutade med att jag alltid var välkommen tillbaks.

Det uppstod även en utmaning, för han sa även att han tyvärr inte kunde släppa mig innan uppsägningstiden hade gått ut, jag måste ju bland annat utbilda min ersättare. Så efter ett samtal till den blivande chefen, så bestämde vi att mitt startdatum ska bli den första maj.

Känns ju som att allt är klappat och klart nu. :)

Kommentarer
Postat av: delux

Lär ju kännas skönt :) Grattis!

2010-02-28 @ 22:48:38
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/
Postat av: delux

Dålig uppdatering!

2010-03-09 @ 20:57:29
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0